Savršen smoothie za vrele dane!

Znamo već da su napici bogati proteinom poželjni za oporavak posle vežbanja i za oporavak mišića. Pored toga, smanjuju apetit i služe kao pravi, hranljivi doručak.

Obično nas bombarduju proteinskim praškovima raznih vrsta toliko da više ne znamo ni sami koji je najbolji i najbezbedniji za upotrebu.

Šta ako vam kažemo da vam ništa od toga ne treba da biste dodali neophodne hranljive sastojke u svoju ishranu? Možete sami napraviti smoothie sa sastojcima koje verovatno već imate u kuhinji i koji će sigurno biti ukusniji! Već smo pričali o tome koliko su, na primer, jagode zdrave i na koliko načina poboljšavaju našu dobrobit. Kao i one, svo crveno, bobičasto voće je bogato antioksidantima i vlaknima koji jačaju naš imunitet i poboljšavaju varenje. Uz sve to – odlične su i za pamćenje.

Evo šta vam je potrebno:

  • Pola šolje mešanog crvenog voća
  • Jedna banana
  • Pola šolje bademovog mleka
  • Pola šolje grčkog jogurta
  • Trećina šolje ovsenih pahuljica
  • Jedna kafena kašičica čia semena
  • Prstohvat cimeta

Priprema:

I nema neke velike nauke: stavite sve to u blender i izmiksajte.

smuti

Poslužite odmah i uživajte! 🙂

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.