16 načina da se opustite nakon napornog dana

Imali ste strašan/ užasan/ ne baš dobar/ veoma loš dan? Znamo kako je to. Zato smo sabrale za vas 16 načina na koje možete da se opustite! Iznenadićete se šta vam sve može pomoći. 🙂

  1. Mirišite limun. Istraživanja su pokazala da aroma citrusa može ublažiti tenziju, depresiju, umor i anksioznost.
  2. Napravite sebi toplu kupku, pod svetlosti sveća (za dodatnu relaksaciju preporučujemo i čašu vina).
  3. Vežbajte, iako je možda samo na kratko, za vreme reklama. Sagorećete malo kalorija, oslobodićete endorfin i umanjiti stres.
  4. Pročitajte malo horoskopa!
  5. Pronađite joga tutorijal za oslobađanje od stresa.
  6. Počnite da čitate novu knjigu.
  7. Jedite avokado. Bogat je vitaminom B, koji pomaže pri oslobađanju od stresa.
  8. Kad ste već u kuhinji, počastite sebe nekom ukusnom pastom ili drugim omiljenim obrokom. Ništa ne može popraviti raspoloženje poput dobre hrane!
  9. Idite u šetnju na pola sata. Smirićete se veoma brzo.
  10. Odgledajte neprihvatljivo mnogo epizoda serije za jedno veče. Zaslužili ste. Učinite to sa partnerom ili najboljim prijateljem.
  11. Prestanite da brinete previše!
  12. Pijte vodu sa limunom kada se probudite i pre spavanja. Vrlo je umirujuća rutina sa mnoštvom benefita.
  13. Uzmite bojanku za odrasle i počnite da bojite. Neverovatno smiruje.
  14. Nalakirajte nokte.
  15. Prošetajte do najbliže pijace i kupite sveže cveće kako biste osvežili i razveselili svoj dom!
  16. Gledajte smešne klipove na jutjubu (posebno preporučujemo one sa kućnim ljubimcima). Smejanje pospešuje kreativnost i produktivnost kada se osećate iscrpljeno.
Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.