Na klik do znanja: Virtuelna konferencija, koju ne smete propustiti!

U vreme kada je čini se ceo svet usporen, dobra stvar je što negde u podsvesti ipak znamo da nije sve stalo. Iako vam se u nekom trenutku činilo da je od lične slobode do najjednostavnijih potreba, usled pandemije sve stavljeno na čekanje, dobra vest je da svet globalno pronalazi načine da nam olakša stvari.

Kao jedna od osnovnih potreba kod nas, još u periodu samoizolacije, kada smo svi imali dvostruko više vremena, javila se potreba za edukacijom. Tada smo čini se, pročitali mnogo više knjiga, tragali za online kursevima i tematskim potkastima, koji će usavršiti ne samo naša znanja, već i učiniti da postanemo veštiji, kako bi se poslovnim jezikom reklo “uskostručniji” za određenu oblast znanja, ili rada.

Iako se život barem prividno vratio u normalu, još uvek živimo u “novom normalnom” vremenu, a svet nalazi različita rešenja, kako nam ne bi onemogućio događaje i potrebne na koje smo tokom života navikli, kao na sastavne delove naše svakodnevnice.

Upravo tim povodom, poželeli smo da vas pozovemo na događaj, za koji smatramo da je izuzetno koristan za usavršavanje u oblasti, kojom danas mnogi teže da se bave, ili da barem steknu određena znanja i veštine. Reč je o Webiz online konferenciji koja je već 8 godina centar dešavanja u Srbiji kada je reč o digitalnim tehnologijama, inovacijama, preduzetništvu i IT-u. Ove godine, u svetlu novonastalih okolnosti, Webiz konferencija se seli u online sferu – iz studija se obraćaju govornici a gledaoci su u svojim domovima.

Dakle, u koliko ste zaista zainteresovani da usavršite već postojeća znanja iz oblasti IT-a i preduzetništva, naučite nešto više o prednostima, koje nam danas nude digitalne tehnologije, sve što treba da uradite je da sebi u par klikova obezbedite ulaznicu na Webiz online konferenciju i žargonski rečeno “kliknete” sa svojim interesovanjima.

Kada je reč o onome što vam Webiz nudi, očekivanja su velika, budući da se priprema prvi pravi live virtual experience koji predstavlja stepenicu više u odnosu na dosadašnju organizaciju edukativnih događaja!

Stručnjaci iz martech, gaming, fintech, i e-commerce sveta okupili su sa ciljem da sa svim učesnicima konferencije podele ozbiljnu bazu znanja iz ključnih oblasti današnjice.

Miloš Radulović i Nikola Čavić i Nenad Paunović otvoriće konferenciju predstavljajući mogućnosti online prostora, a predstavnici naših najvećih, ali i svetski visoko rangiranih kompanija za razvoj casual igara, Playrix RS, Nordeus i Two Desperados, govoriće o razvoju gejming industrije u Srbiji i njenim potencijalima.

Lideri influencer marketinga u gejmingu – Crni i Nugato, osvrnuće se na početne korake u stvaranju uspešne karijere na Youtube-u, a e-sport šampion Viktor Knežević, novinar Srđan Erceg i predstavnici Relog media Đorđe Đurđev pričaće o realnoj situaciji na srpskoj esports sceni.

O jednoj od ključnih tema u 2020. godini, e-commerce poslovanju u periodu pre i nakon vanrednog stanja, govoriće predstavnici kompanija Intelisale i Donesi.com, uz poseban osvrt na dropshipping poslovanje koji će podeliti Aleksandar Stanić.

Drugi dan konferencije otvoriće najpoznatiji marketar iz regiona, Davor Bruketa, suvlasnik i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, razgovorom o fenomenu spajanja kreative i tehnologije.

O opstanku, razvoju i inovacijama finansijskih usluga i online poslovanja u doba pandemija izneće mišljenja i čelnici finansijskog ekosistema iz OTP banke, i u posebno moderiranom panelu od strane USAIDa i predstavnici IT kompanija koji posluju na stranom tržištu.

Futurologija je tema koja je sve aktuelnija u svetu, te će o budućnosti i praktičnoj primeni inovacija govoriti glavni direktor za transformaciju kompanije VIP mobile Đorđe Vuksanović i naš specijalni govornik iz Singapura, Keith NG CEO kompanije Gametize koja nosi niz globalnih priznanja za novi pristup motivacije zaposlenih.

“Customer-centric i šta posle?” panel govoriće o srži fokusa na potrošača gde će mišljenja razmeniti Rade Joksimović osnivač 5 startapa i hedge fonda, Dejan Pećaranin iz Benet Kernel, i Miro Antić i Ivan Pribićević iz Digital X, dok će Aleksandra Sekulić iz Direct Media govoriti o budućnosti oglašavanja.

Kompletan program konferencije možete pogledati ovde.

Naravno, kako biste osetili pravi Webiz ugođaj i kako interakcije sa predavačima ne bi izostalo kreirane su i savremeni formati poput Live Q&A, polls, a predviđena su i uključenja publike i eksperata, kao i komunikacija sa ostalim učesnicima.

Prijave za Webiz konferenciju su otvorene, cena ulaznice je 3.600 rsd i možete je kupiti online na zvaničnom Webiz sajtu ili na prodajnim mestima Gigstix-a.

Webiz je sinonim za održavanje vrhunskih godišnjih konferencija i propratnih edukativnih događaja sa tradicijom dugom 8 godina, a ove godine ponudiće i jedno sasvim novo iskustvo, zbog čega bi svi trebali da mu damo šansu, kao “virtuelnom” događaju, koji nudi pregršt novih znanja.

Tri dana pred konferenciju, otvoriće se opcije za zakazivanje svojih pola sata sa govornikom ili sponzorom (nakon pokrivene konferencijske teme):

  • Ograničen broj mesta po networking–room-u – 10 posetilaca
  • Prilikom prijavljivanja, unosi se i pitanje za govornika koje bi postavili, zarad pripreme govornika
  • Limit 2 room-a po posetiocu

Ukoliko ste i vi zainteresovani da steknete znanja iz vodećih oblasti u digitalnim tehnologijama, IT-u i preduzetništvu, 5. i 6. novembra, pruža vam se sjajna prilika da postanete deo Webiz-a, učite od najboljih i dobijete odgovore na ona pitanja, koja vas potajno muče, a čiji odgovori predstavljaju stepenik dalje na putu vašeg uspeha. Kao naši čitaoci osvojićete 20% popusta na punu cenu ulaznice od 3600 dinara.

Uz pomoć našeg koda: WEBIZCUP, dobijate 20% popusta na cenu ulaznice!

Prekopirajte kod i prijavite se!

Teodora Vuković

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.