Želite ravan stomak? Jedite ovih 5 namirnica svaki dan!

Znate onaj trenutak kada zastanemo ispred ogledala, pogledamo se malo bolje, a prva stvar koja nam padne na um je: Opet sam se ugojila! Naš najčešći izgovor u tim trenucima je nedostatak vremena za pripremanje zdravih obroka i vežbanje, međutim, nije nedostatak vremena, već nedostatak volje problem sa kojim se mi nosimo.

Dopuštamo sebi izlete kada je nezdrava ishrana u pitanju, a onda posežemo za instant dijetama, koje su štetne po naše zdravlje, a koje daju kratkoročne rezultate. Umesto toga pozabavite se uvođenju zdrave ishrane u svoju rutinu i primetićete kako se osećate bolje, energičnije i kako se kilogrami polako, ali sigurno tope.

Da bismo vam olakšali sticanje zdravih navika u ishrani, izdvojili smo za vas nekoliko zdravih i hranljivih namirnica, koje će vam pomoći da budete siti, a imaju nisku kalorijsku vrednost, pomažu u stvaranju kalorijskog deficita i samim tim pospešuju topljenje masnih naslaga u predelu stomaka.

Jaja

S obzirom da jedno jaje sadrži oko 7 grama proteina, 6 grama masti i minimum ugljenih hifrata, ona predstavljaju idealnu namirnicu, koja bi se svaki dan morala naći na vašem meniju, ako želite da efikasno sagorite masne naslage na stomaku.

Ne samo da je bogato proteinima, već je u pitanju visoko kvalitetni protein, neophodan za razvoj mišića. Pored toga, mikro hranljive tvari koje se nalaze u jajima su podrška vašim funkcijama. Jaje je bogato vitaminom A, B12, kao i selenom.

Lisnato zeleno povrće

Iako mnogi nisu ljubitelji spanaće, kelja i brokolija, ovo povrće trebalo bi da bude centralni deo vaše zdrave ishrane. Bogate su vitaminom K, koji utiče na rast kostiju, a podjednako je dobar i za srce i pluća. Bogate su i A vitaminom, koji utiče na zdravlje i kvalitet naše kože, a pre svega su bogate vlaknima, koja nas dugo drže sitima, pa su idealna namirnica u svakoj dijeti.

U sebi sadrže i bakar, koji podstiče ubrzavanje metabolizma, a samim tim i ubrzano topljenje masnih naslaga u predelu stomaka.

Chia seme

Bogate su vlaknima, što dovodi do osećaja sitosti, kada ih konzumirate, a ubrzava metabolizam i podstiče probavu. Bogate su i proteinima, ali i antioksidansima, pa čiste naš organizam od toksina i štetnih materija.

Bademi

Orašasti plodovi su jedan od osnnovnih stubova zdrave i uravnotežene ishrane, a najveće benefite za nas ima badem. Bogati su vlaknima i proteinima i predstavljaju idealnu užinu, kada se trudite da jedete zdravo i želite da smršate.

Bogati su zdravim mastima i proteinima. što znači da su zasitni i veoma brzo smanjuju glad. Bogati su vitaminom E i antioksidansima, pa čuvaju kvalitet naših ćelija.

Unos badema reguliše holesterol, krvni pritisak i količinu šećera u krvi.

Ovsene pahuljice

Jednostavno se pripremaju, a pune su benefita za naš organizam i predstavljaju najbolju opciju za doručak, kada vodite računa o svojoj ishrani. Reč je o najzdravijem izvoru ugljenih hidrata, za koji se možemmo odlučiti.

Ove pahuljice smanjuju nivo lošeg holesterola u krvi, a regulišu i nivo šećera.

Dovoljno je svega pola šoljice ovsenih pahuljica na dan, pa da svoju ishranu obogatite vlaknima i antioksidantsima, a samim tim ubrzate i aktivirate metabolizam.

Svaku od pomenutih namirnica možete uvrstiti u svoj doručak i na taj način zdravo započeti svaki novi dan. Bićete siti, puni energije, a što je najvažnije, osećaćete se dobro u svojoj koži i zato poradite na svom zdravlju, a ono će vam uzvratiti tako što će učiniti da vaše telo izgleda bolje nego ikad.

Teodora Vuković

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.