Želite da se hranite zdravo, ali niste sigurni odakle da počnete? Rešenje je u ova 3 jednostavna koraka!

Put do zdrave ishrane je težak, posebno ako dugo niste vodili računa o tome šta jedete. Ako želite da svoju ishranu preobratite iz nezdrave u zdravu, nemojte da očekujete da ćete uspeti preko noći. Najbolji način da poboljšate svoju ishranu je da promene uvodite malo po malo, samo tako stići ćete do nekog cilja.

Najbolje je da u sebe unesete namirnice u njihovom prirodnom stanju, dakle, kada god možete da jedete sveže voće i sirovo povrće, iskoristite priliku. Ovakav način ishrane, najzdraviji je i obogatiće vaš organizam svim vitaminima i mineralima koji su vam potrebni.

Istine i zablude o dijetama

Da biste uspeli u svojoj zamisli da se zdravo hranite, napravite spisak svih namirniva, koje će biti u sastavu vaših obroka, potrebnih za nedelju dana i obavite jednu zdravu kupovinu. Na taj način vi ćete opskrbiti svoj frižider svim namirnicama potrebnim za novi način ishrane i onemogućiti sebe da se vratite starim navikama. Takođe je bitno da se potrudite da na spisku bude svih vrsta nutritijenata i da se vaša ishrana sadrži najvećim delom od proteina, zdravih masti i malog procenta ugljenih hidrata.

Namirnice koje su sinonim zdrave ishrane su voće, povrće i riba, što bi trebalo da budu postulati svakog obroka koji pripremite u toku dana.

Uz to, trudite se da poštujete pravilo o tri obroka i dve užine, jer su mali obroci najbrži način da probudite i ubrzate svoj metabolizam.

Sledeći, ali ne manje biran korak na putu ka zdravoj ishrani je izbegavanje brze hrane, testenina, slatkiša i svega ostalog što donosi suvišnu dozu šećera i nezdravih masti našem krvotoku.

Ovo je put ka savršenom telu!

A kada izaberete zdrave namirnice i izbacite one loše sa menija, bitno je da obratite pažnju i na način pripreme svog obroka. Najbolji načini termiček obrade hrane su grilovanje, barenje na pari i pečenje. Izbegavajte prženje sa puno masti i ulja.

Ovi načini obrade namirnica, zadržavaju ih najbliže njihovom prirodnom stanju, pa su najbolji izbor za pripremu zdravog obroka.

Takođe, pobrinite se da vaša ishrana u najvećoj meri bude bezglutenska.

Iza nas je preiod kada smo unosili mnogo namirnica, koje nam nisu prijale, što se odrazilo na naš organizam, Osećamo se umorno, nabacili smo koje kilo, čak i ten više nije čist, kao ranije, što je takođe posledica nezdrave ishrane.

Možda je prvi dan u mesecu idealno vreme da počnemo sa zdravom hranom, da učinimo nešto dobro za sebe i svoj organizam. Uostalom, ovog meseca imaćemo mnogo povoda da zablistamo, a za to će nam trebati unutrašnji balans, da se osećamo dobro u svojoj koži i da budemo zadovoljne sobom i svojim telom, a u svemu tome upravo nam zdrava ishrana može pomoći!

Teodora Vuković

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.