Zdrave navike koje vredi isprobati

Na početku svake nove godine dolazi sijaset poruka koje se iznova ponavljaju. Od toga kako da izgubite na težini, do dijeta koje bi trebalo da držite. Međutim, ove godine smo već odbacili klasične novogodišnje odluke, a sada biramo i jednostavne trikove da budemo zdraviji i srećniji. Zato što nema ničeg lošeg u tome ko ste baš sada.

Naravno, uvek ima prostora za malo poboljšanja, ali ove godine želimo da prihvatimo sebe kakvi jesmo i da uživamo u toj lepoti. Na kraju krajeva, stvoriti novu, dobru naviku može za sve nas biti bolje rešenje nego da izgovorimo neku već izvikanu novogodišnju odluku. Da li ste spremni?

Za ishranu

protein

Umorni ste od poruka vezanih za ishranu? Vreme je da ih zanemarite i umesto što se fokusirate na ono što ne možete da jedete, istaknite one zdrave izbore, koje možete jesti! Najbitniji sastojak? Protein. Ciljajte na to da jedete 20 grama proteina uz svaki obrok. Zašto baš toliko? Prosečnoj odrasloj osobi savetuje se da konzumira od 50 do 75 grama proteina dnevno. I više ako je aktivna. Na taj način ćete ubrzati metabolizam i sagorevati do 100 kalorija više! Istovremeno ćete sačuvati i svoju mišićnu masu. Ukoliko vam je previše naporno da unosite protein pri svakom obroku, ciljajte barem na visok proteinski doručak.

Za zdravlje

Ukoliko tražite malo poboljšanje zdravlja, preporučujemo da perete i koncem očistite zube do 30 minuta nakon večere. To ne samo da će biti dobro za zube i desni, već vam može pomoći i da izbegnete večernje grickalice ili čašu vina. Da li čistite zube koncem svakoga dana?  Počnite tako što ćete ih čistiti svake večeri posle pranja. Stavite konac za zube blizu četkice kako biste posegli za njim odmah posle. Pustite svoju omiljenu pesmu i u ritmu muzike očistite dodatno svoje bisere. Na taj način će vaše desni biti zdrave, a samim tim i čitavo telo!

Za vaše veze

friends

Razumemo, svako je zauzet, ali ako želite da vaše veze budu istinski kvalitetne, vreme je da izdvojite vreme za druge. Budite prisutni sa svrhom. Odvojte deo svog vremena, bilo da je određeno veče u toku nedelje, ili ceo dan za vikend, kako biste se dogovorili sa partnerom ili prijateljem da provedete vreme zajedno – bez telefona. Ugasite obaveštenja i zvuk i složite se da ćete jedno drugome posvetiti svoju punu pažnju.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.