Vežbe za stomak u kućnim uslovima – Diana Morić

Drage moje,

Ove srede želim da vam pokažem kako i u kućnim uslovima možete vežbati za savršene trbušnjake.

Ono što vam treba jeste jedan peškir kao podloga umesto strunjače.

Kao i uvek, potrebno je da uradite od svake vežbe tri serije po deset ponavljanja i vaš stomak će se već posle prvog treninga učvrstiti.

Između svake vežbe praviti pauzu do tridesetak sekundi, a odmah zatim nastaviti dalje.

Između serija možete praviti pauzu i do dva minuta, kako biste spremile vaše telo za novu seriju.

Jako je bitno da znate da je trbušni zid jedan od najbitnijih delova na telu i da on ,,drži”, to jest povezuje sve ostale mišiće i delove tela. Ukoliko on nije ojačan u potpunosti nećete moći ni ostale vežbe za neke druge delove tela izvesti.

Takođe, stomak je deo tela koji najteže možemo sakriti garderobom. Dakle, da se svaki put pred izlazak ne bismo nervirale, potrebno nam je dnevno oko 30 minuta da izdvojimo za sebe kako bismo postigle željeni efekat.


Vežba 1


Vežba 2


Vežba 3

Uživajte u video snimcima do sledeće srede!

Vaša Diana.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.