Vežbe sa pilates loptom – Diana Morić

Drage moje dame,
Mnoge od vas kod kuće imaju pilates loptu i ona negde stoji u nekom uglu i čeka da je se setite. 🙂 E, pa, danas je taj dan. Uzmite je i počnite da vežbate sa njom!

Pilates lopta se preporučuje i trudnicama tako da je i vi, drage moje buduće mame, možete iskoristiti za vežbanje!

Za ovu sredu sam vam spremila četiri sjajne vezbe koje će vaše noge i zadnjicu oblikovati do čistog savršenstva. Sve vežbe raditi u pet serija, po dvadeset ponavljanja.

Ovaj trening je malo teži ali će vam i te kako pomoći da vase noge budu vretenaste, a zadnjica čvrsta i obla.

Prvu vežbu radite tako što pilates loptu stavite iza sebe i blagim pokretima se spuštate do polučučnja. Ruke su ispravljene, pod uglom od 90 stepen u odnosu na vaš torzo, noge raširene u visini ramena.

Drugu vežbu ćete izvesti tako što ruke stavljate na bokove, jednu nogu stavljate na pilates loptu i težinom celog tela se oslanjate i spuštate na nogu kojom se oslanjate na tlo.

Treća vežba  namenjena je unutrašnjem delu nogu, i nju radite tako sto se udaljite od pilates lopte, jednom nogom oslonite na nju i spuštanjem u polučučanj osetićete blago zatezanje unutar vaših nogu. Ruke su i dalje na bokovima.

Četvrta vežba je slična trećoj samo što sada umesto spuštene noge na pilates loptu, izdižete je. Za ovu vežbu je potrebno da se rukom koja je u prethodnoj vežbi bila na boku oslonite na zid.

Na kraju vežbanja obavezno je istezanje!


Vežbe sa pilates loptom

Do sledeće srede,

Vaša Diana Morić.

Pratite me i na mom instagram profilu @diannafitness

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.