Vežbajte na odmoru – Diana Morić

Drage moje,

ove srede se obraćam svima vama koje ste na odmoru i svima vama koje najčešće imate izgovor tipa: ,,gde na moru da vežbam?”. Tu sam da vam pokažem kako vežbanje na moru može da bude jako zanimljivo i, naravno, zdravo! Pratite me i već danas uradite i vi to isto.

Prvu vežbu izvodite tako što ste kolenima i dlanovima oslonjeni na tlo. Ispružanjem i vraćanjem noge u stranu osetićete kako svi vaši mišići na nogama i zadnjici rade.

Drugu vežbu izvodite tako što ste laktovima oslonjeni na tlo i nožnim prstima uvijanjem tela u jednu i drugu stranu zatežete stomak i noge, a posebno bočne trbušnjake.

Treću vežbu radite tako što ste oslonjeni na kolena i laktove i izvijanjem noge unazad radite vežbe za savršenu zadnjicu.

Četvrta, ujedno i najteža vežba ovog treninga se radi tako što ste stopalima i dlanovima oslonjeni na tlo. Rukama dolazite do faze skleka, uradite sklek i vraćate se nazad u prvobitni položaj, kao na snimku.


Vežbajte na odmoru

Sve vežbe uraditi u 5 serija po 10 puta.

Do sledeće srede,

vaša Diana.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.