Da li ste spremne za veći izazov? – Diana Morić

Drage moje,

sportski pozdrav za sve vas i ove srede! Danas ću vam predstaviti dve malo zahtevnije vežbe, ali ujedno i najefikasnije za celo telo. Dok ih budete radile osetićete kako su aktivirani svi mišići – kako na nogama tako na rukama, kao i na stomaku, leđima i zadnjici. Spremite se za trening i uradimo ovo zajedno!

Prvu vežbu ćemo nazvati ,,lezi, ustani i skoči” – nju ćete sigurno zapamtiti zbog imena. 🙂 Vežbu započinjete iz skoka koji izvodite tako što obe noge savijete u kolenima, te dotaknete grudi u letu. Potom prelazite u sklek (trudite se da ga uradite pravilno kao na snimku). Ukoliko vam je to teško mozete ga izvesti i savijenih kolena. Posle toga privlačite noge ka sebi i ponovo idete u skok.

Druga vežba se izvodi iz sklek pozicije, tako što oslonite ruke na tlo, a nogama radite sledeće: privucite ih grudima zatim ih ispravite, ponovo ih privucite grudima, a zatim raširite (kao na snimku).


Vežbe za celo telo

Ove vežbe uradite u tri serije po 10 puta. Ukoliko se desi blaga upala misšća popijte dva andola i potpuno ćete je ublažiti!

Do sledeće srede,

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.