Već mesec dana vodite računa o ishrani, a nema rezultata – u čemu grešite?

O da, svi smo, kao po dobrom starom običaju već pre nekih mesec dana odlučili da malo pripazimo na svoju ishranu i izgubimo višak kilograma kako bismo ovog leta blistali. Međutim, konfekcijski broj je i dalje isti, kilogrami na vagi takođe, a vama nikako nije jasno gde grešite.

Iako mislimo da o zdravoj ishrani i lifestyle-u već znamo toliko toga, greške koje nam se potkradu su zaista fatalne za naš cilj – gubitak kilograma.

#Doručak je najvažniji

Koliko vas, koji verujete da sebi činite dobro tako što ćete dan započeti kafom i prvi obrok pojesti tek oko 12-13h sebi postavlja pitanje zašto nisam smršao/la? Uravnotežen, zdrav doručak u prva dva sata od buđenja je najvažniji obrok u danu. Naime, tada u organizam unosite namirnice koje pokreću vaš metabolizam, daju vam neophodnu energiju i izazivaju osećaj sitosti, što će vas sprečiti da kada popijete kafu sa prijateljima oko 13 časova svratite na svoj prvi, brzi obrok, koji često ima nezdravu, visokokaloričnu alternativu.

#Nepravilno isplaniran trening

Ako je trening jedan od vaših načina da smršate, a osoba ste koja o fitnesu ne zna mnogo, veoma je važno da se posavetujete sa stručnjakom koji će vam dati tip treninga koji trenutno najviše prija vašem telu i formi. A kada dostignete spremnost da vam taj nivo treninga postane jednostavan zatražite nove savete u vezi pojačanja intenziteta. Važno je da tokom treninga odgovorite i na potrebe i mogućnosti vašeg tela, kako bi vežbe dale željene rezultate.

#Samo parče…

Recite ne prečestim mini užinama! Da biste ostvarili svoj cilj važno je da svoju ishranu svedete na 4 do 5 dnevnih obroka i to 3 glavna i dve užine, sa razmakogm od oko 4 sata, a da između toga ništa ne grickate kako biste svu prethodno unetu hranu svarili na pravi način.

Pokuštajte da dosledno pratite ova tri saveta i sigurni smo da će uz već postojeći plan koji imate prvi rezultati stići već posle dve nedelje.

Autor: T. P.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.