Prirodni načini za ublažavanje PMS-a

Nažalost, PMS promoli svoje zle kandže svakog meseca. Kad bolje razmislimo, to znači da većina žena provede četvrtinu godine u patnji zbog bolova u stomaku, grudima, glavi i gde sve ne. Iako postoji širok dijapazon lekova koji su namenjeni olakšanju ovih simptoma, piti lekove četvrt godine i ne zvuči baš privlačno. Umesto toga, isprobajte ove potpuno prirodne metode, kako ne biste morale da birate između olakšanja i zdravlja.

Čaj

Kafein pogoršava simptome PMS-a, tako da bi bilo dobro da zamenite jutarnju kafu sa biljnim čajem. Kamilica opušta mišiće i smanjuje tenziju koja može dovesti do anksioznosti. Zapravo, kamilica je opuštajuće piće za bilo koje doba u mesecu! Čaj od maslačka olakšava nadutost i menstrualne grčeve.

Esencijalna ulja

Kada se koriste u aromaterapiji, esencijalna ulja poput lavande ili žalfije imaju opuštajuće dejstvo. Osim toga, lavanda dodatno pomaže oslobađanju od bolova.

Natural-Ways-to-reduce-PMS-the-everygirl (2)

Suplementi kalcijuma

Suplementi su najlakši način da nadoknadite hranljive materije koje vam nedostaju, a mnoge od njih vam mogu pomoći da se rešite PMS simptoma. Pre nego što počnete da ih uzimate, bitno je da o tome porazgovarate sa svojim lekarom. Suplementi kalcijuma pomažu smanjenju umora, depresije, promena raspoloženja, tenzije i generalno umanjuju bolove i grčeve.

Vežbanje

Postoji li nešto što zvuči manje privlačno od vežbanja za dok ste naduti i dok imate bolove? Ne. Ali znate kako kažu: no pain, no gain! U ovom slučaju uz malo truda će nestati mnogo bola. Najpre, uz vežbu se oslobađa endorfin, koji ublažava stres i bol u donjem delu stomaka. Vežba poboljšava i cirkulaciju, a to znači da ćete se osećati manje iscrpljeno.

Ishrana

Vaša ishrana može pozitivno ili negativno uticati na PMS simptome, tako bi trebalo da vodite računa o tome da jedete pravu hranu za vreme ovog neprijatnog perioda. Kao što smo rekli, kalcijum pomaže, i to mnogo tako da preporučujemo unos kalcijuma tri puta dnevno, kroz mleko, sir ili jogurt.

Osim svega ovoga, nije na odmet da vas podsetimo da treba da izbegavate šećer (birajte umesto toga žitarice), preslanu hranu i poslednje, ali ne i najmanje važno: ne zaboravite da grejete stomak! Biće vam momentalno lakše, a pogotovo će vam biti ugodno u hladnim danima.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.