Trening za celo telo – Diana Morić

Drage moje,

možda se u prvi mah ne čini tako, ali ove srede za vas imam jedan od najtežih treninga. Predstavljam vam trening za celo telo gde bukvalno radi svaki njegov delić. Potrebne su vam samo dve krpe i čvrsta volja!

Prvu vežbu izvodite kao na snimku. Ruke su oslonjene na tlo u širini ramena, noge su na krpama i pokretom desne noge idete ka levoj ruci i istom nogom ka spolja, prema desnoj ruci.

Druga vežba je malo zahtevnija. U istom ste položaju i kružnim pokretima obe noge po tlu pravite velike krugove.

Treća vežba se izvodi iz istog položaja i radite je tako što stopala približavate ka šakama kao na snimku – izvijanjem na gore.

Četvrta vežba se izvodi tako što radite sklek dok u isto vreme noge rastavljate i sastavljate. Ovo je jedna od najtežih vežbi!

Petu vežbu izvodite tako što ste kolenima oslonjeni na tlo i rukama ispred vas idete u spust kao na snimku i tako naizmenično.

Poslednju vežbu radite tako što ste rukama oslonjeni na tlo, dok nogama idete do špage i nazad.

S obzirom na to da je ovo jedan od zahtevnijih treninga, uradite ponavljanja koliko god puta možete, a da vam to prija! Posle treninga obavezno uradite istezanje celog tela.


Trening za celo telo

Do sledeće srede,

vaša Diana.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.