Suzana Perić – Konačno znam koji su moji prioriteti!

Sa jednom od najuspešnijih kreatorki na našim prostorima, Suzanom Perić, razgovarali smo povodom revije koju 7. novembra organizuje u Geozavodu, na kojoj će predstaviti svoju novu kolekciju New Wamp. Povod za slavlje je i 20 godina  veoma uspešne karijere u Srbiji, ali i na Balkanu i u Evropi. Iskrena i otvorena, kao i uvek, otkrila nam je ko joj je tokom svih ovih godina pružao najveću podršku, ali i koliko su joj se, tokom dve decenije rada, promenili prioriteti i pogled na modu, ali i svet.

Proslava 20 godina rada, revijom New Wamp nije mala stvar. Kolika je odgovornost, budući da se ovog puta obeležava jubilej?

“Već godinu dana najavljujem reviju i ujedno proslavljam ovih 20 godina rada. Nakon priprema koje traju, evo skoro 12 meseci, moj tim i ja smo spremni! Zapravo, svaka moja kolekcija je bila  Wamp – ekstavagantna, sa fokusom na seksepil i ženstvenost. Sada sam dodala New, jer ovo je novi početak i nova etapa u stvaralaštvu. Nova žena, zrela i drugačija.

Fokus je stavljen na brend Suzane Perić kao takav i na činjenicu da sam stasala kao kreator. Najlakše je napraviti dobru kolekciju, a najteže napraviti prepoznatljiv brend. Imati svoj pečat. Ne odlaziti od sebe i svog stila, već ga samo unaprediti. Moj zaštitni znak su haljine i odela. Nabori, volani, narenice su nešto po čemu me je do sada gotovo svaka žena na ulici prepoznavala moj rad. U meni uvek ima i devojčice i panka i roka. Zanimljivo je da će ovu limited edition kolekciju će otvoriti Agneta Azirović, koja je i pre dvadeset godina otvorila moju prvu reviju.”

Prepoznatljivi ste po tome da kroz dugogodišnji rad imate veliku podršku žena?

“Imam ogromnu podršku kroz celu karijeru. Žene su me gurale, podržavale, davale mi vetar u leđa, to je neka ženska solidarnost, mnogo mi je to pomoglo u radu. U najtežim, kriznim trenucima u poslu, žene su me digle i vratile u kolosek. Ne znam da li je to do mog pristupa, jer često dobijam komplimente na ulici, za svoj rad, ali odavno mi nije bitno da budem poznata, nego da im se sviđa ono sto stvaram.”

Ovo puta zadali ste sebi ogroman zadatak – revija će se održati u dvorištu Geozavoda, gde će prisustvovati nekoliko stotina ljudi. Verovatno je ova ideja došla po ugledu na nedelje mode u svetskim metropolama!? Možemo li u modnoj industriji da idemo u korak sa svetom?

“Retko sam nervozna, ali sada stvarno jesam. Imati onakav prostor i grad Beograd iza sebe nije mala stvar. Ovo je mog grad, moje utočište, jedini koji osećam kao svoj i zaista mu dugujem ovako nešto. Imam veliku odgovornost prema ljudima koji će biti u publici. Uprkos tome, moram da priznam da u mom ogromnom timu, počev od krojača, organizatora, pr – ova, tehnike, pa do sponzora, za sada vlada dobra atmosfera.”

Znate da je ovaj New wamp prilično bombastican naziv i da nameće pitanje, šta je danas wamp i ko je danas uspešna žena?

“Uspešna žena mora da bude izbalansirana. Da bude srećna, iako znam da je ovo fraza. Da ume da posveti vreme sebi, koliko god to bilo. Da se ne lažemo, mi smo nesrećne ako nemamo to svoje vreme, da odemo kod kozmetičara, budemo sa porodicom ili sa partnerom. Žena koja je zadovoljna iznutra i spolja, koja je svesna svojih godina, uspeha i ona koja se ne plaši da plasira najbolje od sebe. To je za mene uspešna žena.” 

I za kraj, šta posle 20 godina karijere?

“Želim da imam veliku radnju u Beogradu, ali i da prošrim posao i u inostranstvo. Privatno da imam unutrašnji mir, da uživam sa svojim najmilijima. Moj cup of tea je da kad završim dan odem kod mame, tate  i sestre. Mamina Zaher torta i zeljanica (mada će me ubiti kad bude pročitala, reći će da je sramotim) su neizmerni izvori radosti za mene. To što su moji najbliži zdravi.

Pred spavanje uvek nazovem prijatelje makar da im čujem glas. Ne idem iz svoje baze. Treba mi to da bih ostala sa obe noge na zemlji. Nekada sam želela sve haljine ovog sveta, ne samo one koje sam sama kreirala, danas sam srećna kad sam u majici i trenerci, kada dajem drugima. Ne želim sve za sebe. Promenili su mi se prioriteti. Ne takmičim se ni sa kim – shvatila sam koje je moje mesto u mom brendu i šta želim od života.”

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.