Savršeni trbušnjaci za 20 dana – Diana Morić

Drage moje,

sunčani dani su pred nama i, kao što ste i same primetile, u svakom kraju sve više i više ljudi je u parkovima sa teretanama na otvorenom. Ne budite lenje, već im se pridružite i učinite da vaše telo bude u savršenoj formi ovog leta.

Danas pokazujemo trbušnjake i odgovorno tvrdim da uz regulisanu ishranu, za samo 20 dana vaš stomak može biti na zavidnom nivou!

Prva vežba su klasični trbušnjaci. Zakačite noge na šipku, ruke su iza glave, kao na snimku, i podižite se ka kolenima tako što ćete pri savijanju napraviti izdah, a pri vraćanju u prvobitan (ležeći) položaj udah.

Druga vežba: sledeća vrsta trbušnjaka jesu kosi trbušnjaci. Radimo ih tako što desni lakat savijamo ka levom kolenu. Izdišemo prilikom ,,uvijanja” desne ruke ka levom kolenu.

Treća vežba je identična kao druga, samo se izvijamo u suprotnu stranu. Jako je bitno vaše disanje, to nemojte zaboraviti.

Četvrta vežba jeste kombinacija druge i treće vezbe i radite je tako što brzinski i spojeno odradite kose trbušnjake na jednu i drugu stranu.

Sve vežbe odraditi u 5 serija po 10 ponavljanja i vaš stomak će posle samo 20 dana biti u zavidnoj formi, a vi srećni i zadovoljni!

Do sledeće srede,

vaša Diana.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.