Vežbe za ramena – Diana Morić

Drage moje,

Ukoliko želite da imate savršena ramena, ja ću vam danas detaljno objasniti kako to mozete postići na najpravilniji i najbrži način.  Ramena su jedan od najlepših i najbitnijih delova tela na svakoj ženi i ona se mogu oblikovati sledećim vežbama.

7Y8A0048
  1. Priprema: Uhvatiti bucice malo uže od širine ramena i stati u uspravan stojeći stav (ruke su opružene).

Izvođenje vežbe: Savijajući ruke podignite bucice prema vratu. Laktovi se šire i podižu (laktovi su uvek iznad šipke). Opružite ruke i spustite bucicu u početni položaj.

Ponavljante to u dve do tri serije po 10 puta.

7Y8A0043

2. Priprema: Uzmite jednoručne tegove, sa dlanovima okrenutim prema telu, i spustite se u pretklon. Noge su blago savijene u zglobovima kolena, ruke su potpuno opružene sa tegovima vertikalno ispod ramena. Leđa su sve vreme potpuno prava.

Izvođenje vežbe: Savijajući ruke u zglobovima laktova povucite tegove prema gore rotirajući podlaktice od sebe tako da tegovi u završnom položaju budu pored bokova (ruke su uz telo a ugao između nadlaktica i podlaktica je prav). Vratite tegove u početni položaj opružajući ruke i rotirajući podlaktice ka telu.

Napomena: Tokom povlačenja tegova na gore nemojte širiti laktove (ruke idu uz telo).

7Y8A0038

3. Priprema: Lezite na stomak. Noge su opružene i postavljene paralelno u odnosu jedna na drugu, ruke su savijene u zglobu lakta i postavljene pored tela (mogu biti i opružene).

Izvođenje vežbe: Polako podižite gornji deo tela i noge prema gore koliko možete. Vratite se u početni položaj.

Napomena: Polako radite vežbu bez naglih pokreta i cimanja. Ovu vežbu možete raditi i tako što ćete podizati samo gornji deo tela ili samo noge. U prvom slučaju akcenat će više biti na mišićima leđa dok će u drugom slučaju akcenat biti na gluteusu i mišićima zadnje lože buta.

7Y8A0054

4. Priprema: Uzmite jednoručne tegove, sa dlanovima okrenutim prema telu, i spustite se u pretklon. Noge su blago savijene u zglobovima kolena, ruke su potpuno opružene sa tegovima vertikalno ispod ramena. Leđa su sve vreme potpuno prava.

Izvođenje vežbe: Savijajući ruke u zglobovima laktova povucite tegove prema gore rotirajući podlaktice od sebe tako da tegovi u završnom položaju budu pored bokova (ruke su uz telo a ugao između nadlaktica i podlaktica je prav). Vratite tegove u početni položaj opružajući ruke i rotirajući podlaktice ka telu.

Napomena: Tokom povlačenja tegova na gore nemojte širiti laktove (ruke idu uz telo).

To bi bilo to za ovu nedelju. 🙂

Uz lagano istezanje, do sledeće srede,

vaša Diana.

Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.