Pet razloga da se ujutru probudite ranije

Svi smo prošli kroz ovaj scenario: ustajemo što kasnije (snooze dugme pritisnemo jedno 5 puta), spremamo se sve brže i praktično izlećemo iz stana da ne bismo zakasnili na posao. Međutim, mi smo odlučile da nešto tu mora da se promeni. Morale smo da nađemo razlog da se izvučemo iz kreveta ranije. Dok smo istraživale, ispostavilo se da razloga ima mnogo.

Popijte tu predivnu šolju kafe lepo i polako

Može to biti i čaj ili mlaka voda sa limunom – šta god volite. Možda nećete imati nijedan drugi trenutak u toku dana da dozvolite svom telu i duhu da uživaju u napitku koji vam daje energiju i snagu.

Uživajte u tišini

Provedite nekoliko trenutaka u tišini posle buđenja. Dajte svojim mislima prostora, nemojte bežati od njih. Istražite svoje emocije i spoznajte kako se osećate. Tako ćete znati kako da se ophodite prema sebi tog dana.

Razmišljajte o svojim ciljevima

Sam čin zapisivanja ciljeva na papir je odličan, jer se tako bolje ,,urežu“ u naše pamćenje. Naravno, najbolje je to uraditi ujutru, posle kafe ili čaja. 🙂 Izaberite svoj način. Možete uzeti malu svesku u koju ćete zapisivati dnevnu listu obaveza, a ako želite da to bude na duži rok, uzmite planer uz pomoć kog ćete organizovati čitavu nedelju.

Provedite vreme nasamo

kafa

U zavisnosti od vašeg stila života, moguće je da provodite veliki deo dana okruženi drugim ljudima, bilo da su to članovi porodice, cimeri, kolege, čak i najbolji prijatelji.

Međutim, nekada nam je zaista potrebno da budemo sami. I ne, sam ne znači i usamljen! Biti sam znači imati slobodu da bar na trenutak posvetimo punu pažnju sebi. Jutro nam vrlo često može pružiti tu mogućnost. Bilo da ste u udobnosi svog doma, u jutarnjoj šetnji ili u tihom lokalnom kafiću, postarajte se da provedete malo vremena samo sa sobom.

Manja je gužva u vašem kraju

Manje ljudi = manje stresa = više opuštanja = uzdah olakšanja. Poslednja stvar koja nam je potrebna na putu do posla je gužva na ulicama i još gore – gužva u saobraćaju. Dopustite sebi da vam put do posla bude lagana šetnja kroz uspavane ulice ili lagana vožnja uz omiljenu pesmu. Stići ćete na posao svežiji i spremniji za rad!

Dakle, ušuškajte se večeras u krevet i navijte sat malo ranije. Budite praktični ipak, i krenite polako – probudite se 10 – 15 minuta pre nego obično. Izaberite svoju motivaciju za ustajanje i zaspite sa tom lepom mišlju u glavi. Zaslužili ste!

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.