Preskakanje vijače – Diana Morić

Drage moje,

ukoliko vam je dosadio regularan fitnes trening, pripremila sam nešto sjajno za vas ove srede! Da li ste spremne da probate nešto novo? Radi se o – preskakanju vijače!

Ja ću vam zato navesti sve benefite ove vežbe. Naime, da li ste znale da je 10 minuta preskakanja vijače jednako trčanju od 8 minuta? I da jedan trening preskakanja vijače sagori čak 1300 kalorija!

10 minuta ovog treninga ima isto dejstvo na organizam kao i 40 minuta džogiranja. Dok preskačete vijaču rade svi vaši mišići, a da ne govorimo o poboljšanju fleksibilnosti! Uz to, mnogo je manja verovatnoća da ćete povrediti zglobove dok preskačete vijaču, nego dok džogirate. Jedna kupovina vijače vaš oslobađa svih dodatnih troškova za trening. Preskakanje je odlicno za regulisanje krvnog pritiska i jednako se preporučuje profesionalcima, kao i početnicima. Redovnim preskakanjem poboljšavate tonus mišića i u gornjem i u donjem delu tela!


Preskakanje vijače

Zato – vijaču u ruke i bar 10 minuta dnevno skačite!

Do sledeće srede,

vaša Diana!

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.