Ponedeljak u kancelariji: Kako da izađete na kraj sa obavezama nagomilanim još od prošle nedelje?

Ne zna se šta vam više ne prija, da li sam kraj radne nedelje, kada niste stigli da obavite sve svoje radne obaveze, ili sa druge strane, početak iste, kada se vratite u gomilu nezavršenih obaveza, pored kojih vas čeka i gomila novih, a onda se zaista čini da je čak i 24 radna časa malo…

U takvim situacijama, mora se nešto preduzeti, kako bi se posao nastavio bez ometanja i kako bi nakon tog ponedeljka, svi ostali dani jednostavno funkcionisali, jer ćete tokom njih raditi samo dnevne obaveze.

Kako biste predupredili ovu situaciju, važno je da sve svoje obaveze ispišete na papir, kako biste što bolje sagledali situaciju i fokus stavili na to kojim redom i sa koliko pažnje ćete rešiti koju obavezu. Kada se fokusirate i rasporedite svoju energiju na radne zadatke, prema njihovoj zahtevnosti, ma koliko posla imali, bićete minimalno iscrpljeni, jer ste pronašli svoj radni balans.

Kao energiju, rasporedite i svoje radno vreme, na svaki od zaostalih zadataka i dajte sebi nešto kraći rok, kako biste što efikasnije delali, jer na taj način, neće ostati nagomilanih obaveza za sutradan.

Nema potrebe da tokom stresnog ponedeljka i gomile obaveza koja vas čeka sedite i krivite sebe zbog nagomilanih obaveza, još od prošle nedelje, jednostavno, dešava se, potrebno vam je da ponekad sebi date oduška i ne možete svake nedelje da date svoj maksimum, zbog čega posao nekad jednostavno ide sporije, međutim, ova situacija može vas motivisati da više pažnje posvetite planiranju, što će znatno poboljšati vašu organizaciju i produktivnost.

Dobra organizacija zaista je važna, zato dajte sve od sebe da pred spavanje ispišete sve radne obaveze, koje vas sutradan očekuju, izdvojite još malo vremena, pa pored njih, u planer dopišite koliko su prioritetne, kako biste ujutru lakše rasporedili energiju i vreme na sve svoje dnevne zadatke. Na ovaj način svakodnevno ćete obavljati sve svoje obaveze, poštovaćete rokove i što je naivažnije nećete nagomilavati obaveze za naredni dan, pa će svaki radni dan započinjati minimumom stresa.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.