S obzirom da smo usavršile umetnost odugovlačenja, uvek su nas fascinirale tehnike upravljanja vremenom koje koriste oni najbolji i najpametniji.
Možda nikada nećemo saznati kako tačno živi ta druga polovina, ali ćemo uvek ostati beskrajno fascinirane kako uspešni ljudi uspevaju da rukovode svojim haotičnim rasporedima i kako cede svaku kap produktivnosti iz svakog dana.
Pa, ispostavilo se da je jednostavnije nego što smo mislile. Eksperti za karijere tvrde da uspešni ljudi jednostavno ne započinju novi poduhvat ili projekat, a da pre toga ne postave jasne, specifične ciljeve za sebe.
Uverite se da vam je cilj jasan. Nemojte samo reći ,,želim novi posao“ ili ,,želim da zarađujem više novca“. Oba ova cilja su previše neodređena i biće veći izazov da se oko njih izgradi strategija. Umesto toga, uzmite u obzir svoju istoriju zapošljavanja, u čemu ste dobri, u čemu uživate, sa čim imate poteškoća i koje odgovornosti baš i ne obožavate – na taj način možete utvriti precizan cilj.
Imati listu ciljeva ne samo da nov projekat čini manje zastrašujućim, već vam i dozvoljava da napravite realan raspored za sebe. Zapišite sve ciljeve na papir i izgradite ostvariv plan oko njih.
Podelom ciljeva na više ostvarivih zadataka, manja je verovatnoća da ćete se prebukirati i vremenom obeshrabriti. Bukvalno tu može biti razlika između odustajanja i doslednosti svom cilju.