Namirnice od kojih još više ogladnimo

Kada govorimo o ishrani, nova saznanja nikada ne prestaju da nas iznenađuju. Ovoga puta smo istraživale malo o tome koje namirnice čine da još više budemo gladni nakon što ih konzumiramo i priznajemo da neke od njih nismo očekivale na ovoj listi.

Dakle, ukoliko želite da dugo ostanete siti, evo šta bi trebalo da izbegavate:

Pšenični hleb

bread

Podržavamo to što ste prešli na ovu vrstu hleba sa belog, ali pšenični hleb i dalje ima visok glikemijski indeks, što remeti vaš nivo šećera u krvi i čini da ubrzo ponovo osetite glad. Isprobajte hleb od proklijalog zrnevlja – to je odlična zamena, bogata vlaknima.

Belance

eggwhites

Ne, žumance nije neprijatelj. Mnogi ljudi mogu pojesti čak do sedam celih jaja nedeljno, a da im holesterol ne ,,skoči“. Dakle, dopustite da vas dodatni vitamini, minerali i protein u žumancu zasite.

Suši

sushihungryfood

Pitate se zašto ga možemo pojesti tako brzo, a zasititi se tako malo? To je zbog belog pirinča. Prosti ugljeni hidrati se brzo razlažu u šećer i čine da brzo i ogladnite. Isprobajte rolnice sa smeđim ili crnim pirinčem – i naručite upola manje nego što biste inače. 🙂

Voćni jogurt

hungryfoodsslideshow

Maltene sve kupovne verzije sadrže dodati šećer. Naseckajte voće koje imate u činiji kod kuće, dodajte svoje omiljene žitarice i prelijte grčkim jogurtom i dobićete doručak koji je pun proteina i koji će vas održati sitima čitavo jutro!

Sokovi

juicehungryfoods

I to bilo koji. U voću ima podosta šećera, a kada uklonite vlakna koja se nalaze u svežim, celim plodovima, kao što su to jabuke ili kruške, nivo šećera u krvi se naglo povećava. Naseckajte jabuku na kriške i pojedite je – ovakva užina će vas mnogo više zadovoljiti.

Zaslađene žitarice

cerealhungryfood

Sve naše omiljene varijante sladunjavih žitarica su prepune prerađenih ugljenih hidrata. Uvedite umesto toga ovsene pahuljice sa suvim voćem i orasima i bićete siti do ručka – garantujemo!

Đevrek

pretzelhungryfood

Namirnice sa visokom količinom natrijuma izazivaju dehidrataciju, a znamo i sami kako je nekada teško da razlučimo da li smo gladni ili žedni. Sprečite da se ovo desi tako što ćete odabrati obrok koji sadrži, na primer, humus i povrće!

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.