Marija Avram: Must have je odeća koja vam prija i u kojoj se dobro osećate!

Kada je moda u pitanju, s dolaskom leta, sve što nam je na pameti je udobna i konforna odeća, koja će predstaviti naš karakter, ali i učiniti da se osećamo ugodno u svojoj koži i svom outfitu tokom celog dana. Novi brend Cosy.rs je upravo sve što ćemo želeti ovog leta!

Sa Marijom Avram na čelu, Cosy čini tim različitih mladih ljudi okupljenih oko ideje da ono što nosimo treba da nas predstavlja, s naglaskom da ono što nosimo treba da nam bude prijatno i udobno. Odeća ne sme da nas sputava, mora nam biti saveznik dok preživljavamo dan – od jutra do mraka; odlaska na posao, svakodnevnih dnevnih aktivnosti koje žena “usput” obavlja, pa sve do formalnog i neformalnog druženja u popodnevnim i večernjim satima.

Marija Avram

Sa Marijom Avram razgovarali smo o nastanku Cosy brenda, ali i svemu onome što je dovelo od ideje do realizacije, kao i o tome, koliko su društvene mreže zaslužne za popularnost i kvalitet modnih brendova i trendova.

Kako je nastao brand Cosy? Da li se sećate trenutka kada vam je “kliknulo” da treba da napravite Cosy?

M.A.: Sećam se, taj osećaj se javljao svaki put kada nisam uspevala da pronađem i kupim ono što sam želela i što mi je trebalo.

Marija Avram

Kako je tekao put od ideje do realizacije?

M.A.: Od ideje do realizacije je prošlo godinu ipo dana. Bilo je uspešnih i manje uspešnih dana, ali istrajali smo u želji da upoznamo Srbiju (i svet, nadamo se) sa našom vizijom funkcionalne mode.

Odeća je jednostavna, prijatna, kvalitetna i udobna. Da li je to ono što i privatno nosite?

M.A.: Da, Cosy odeća je upravo ono što nosim i što bih nosila.

Jasmina Šupeljak

Kakve su cene i čime ste, iz kolekcije, najponosniji?

M.A.: Cene su najpristupačnije moguće obzirom na troškove koje imamo. Naše serije su male, u njih je uloženo puno truda i ljubavi i celokupna proizvodnja se radi u Srbiji. Trudimo se da cenu opravdamo vrhunskim materijalima i kvalitetom izrade. Na sve modele sam iskreno ponosna, a omiljeni mi se menja u skladu sa vremenskom prognozom.

Na našem tržištu je sve više modnih brendova. Šta mislite o tome i da li verujete da će svi oni opstati i da li će se taj trend rađanja novih imena iz dana u dan nastaviti ili će to jednog dana morati da stane?

M.A.: Novi brendovi će se uvek pojavljivati, a oni kvalitetni će opstajati.

Jelena Gavrilović

Koliko je Instagram pomogao, a koliko odmogao kada je moda u pitanju?

M.A.: Instagram je alatka, nije nam državni neprijatelj. Učinio nam je dostupnim ono za šta smo nekada čekali mesecima kada otputujemo ili da nam neko donese novine kao što je Vogue, iz inostranstva pa da vidimo.

Da li je poznavanje influensera, koji će poneti neki model, siguran put do uspeha modnog brenda?

M.A.: Pitanje influensera je možda najdiskutabilnije. Šta i ko su influenseri i ko ih i zašto prati?! Mač sa dve oštrice, ali svakako mogu da pomognu.

Saška Filipović

Šta vi predlažete kao must have za ovo leto?

M.A.: Must have za ovo i svako naredno leto zauvek jeste da nosite ono što vam prija i u čemu se dobro osećate.

Ružica Petronijević

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.