Lindex ovog proleća pokreće kampanju donjeg veša sa porukom “Volite svoje grudi. Mi ih volimo.” Ovom kampanjom Lindex želi da proslavi razlike izmedju ženskih tela i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.
„Ženske grudi su uvek bile podložne raznim simboličnim metaforama – grejpfrutima, limunima, dinjama i još mnogo toga. Mislimo da je vreme da se vratimo i promenimo način na koji gledamo na njih. Toplinom i smislom za humor želimo da pokažemo kako svaka žena poseduje svoju metaforu i njeno značenje. Jednostavno želimo da ohrabrimo sve žene da budu svoje i da vole svoje grudi onakve kakve jesu, bez obzira na veličinu ili oblik.”, kaže Linda Olsson, direktorka marketinga Lindex-a.

Lindex kampanja donjeg veša predstavlja prirodne i neverovatne žene. One su u različitim situacijama i životnim fazama, gde na ponosan i samopouzdan način odražavaju svoje grudi i poseduju svoju metaforu. Ovom kampanjom modna kompanija želi da proslavi ženske razlike i podstakne svaku ženu da voli sebe i svoje grudi baš onakve kakve jesu.
“Donji veš za nekoga poput tebe i mene” – To je poruka LINDEX prolećne kampanje donjeg veša koja ističe neverovatne žene u različitim životnim fazama, u svakodnevnom okruženju.
“Želimo da svaka žena bude u stanju da bude svoja i da se oseća nadahnuto i samopouzdano, bez obzira ko je, kako izgleda ili koje je životne puteve izabrala. U svojoj komunikaciji zaista želimo da pokažemo za šta se zalažemo – biti stvaran, svoj i inkluzivan “, kaže izvršna direktorka Susanne Ehnbage.

LINDEX kampanja donjeg veša predstavlja neverovatne žene u svakodnevnim situacijama. Zagovaranje inkluzivnosti i telesne pozitivnosti takođe je deo Lindex-ovog obećanja o održivosti i osnovni cilj fokusa „Osnaživanje žena“.
Žena je uvek bila u fokusu za Lindex, koji je započeo kao kompanija donjeg veša pre više od 65 godina. Svojom baštinom i dugogodišnjim iskustvom u radu sa vešom, LINDEX je stručnjak za izradu modela, udobnost, kvalitet i funkcionalnost. LINDEX-ov jedinstven i jasan koncept „Brus-evolucija“ olakšava pronalazak “savršenog” modela brushaltera prema građi i potrebama. Kada pronađete model koji savršeno odgovara, sve što treba da uradite je da zapamtite njegovo specifično ime (Love, Diva, Rebel…) i veličinu, i možete da budete sigurni da će taj model uvek biti isti. Tako da, svaki sledeći put dolazite Po svoju Divu u drugoj boji ili sa ili bez čipke.
Svaki od modela brushaltera dostupan je u više stilova i boja i uvek možete da ih uparite sa odgovarajućim gaćicama, kojih ima baš dosta u ponudi.

„Žena je sve, za nas u LINDEXu. Želimo da budemo pozitivna snaga u svakodnevnom životu naših kupaca i da uvek imamo žensku perspektivu i potrebe u svemu što radimo.”, kaže Susanne Ehnbage.
Lindex-ovo dugogodišnje iskustvo i nasleđe u radu sa donjim vešom proizvelo je jedinstveno znanje o ženskim telima, formi, udobnosti i kvalitetu, što je ovu modnu kompaniju učinilo vodećim na tržištu veša u nordijskim zemljama. Za Lindex žena je uvek u fokusu, a prolećna kampanja donjeg veša jedna je od mnogih inicijativa koje su u skladu sa višom namenom modne kompanije – da osnaži i inspiriše žene svuda.