Kasno prejedanje i problemi sa nesanicom: Evo koje namirnice neće uticati na kvalitet vašeg sna, ako ih jedete pred spavanje

Imate problema sa nesanicom ili ste hronično neispavani, a kada ne možete da spavate, vreme provodite u konstantnim šetnjama do frižidera? Da li ste znali da je kasno prejedanje jedan od osnovnih uzroka nesanice. Pa ipak, dok ne iskorenite tu lošu naviku, postoje namirnice koje ne utiču na kvalitet sna i koje neometano možete konzumirati u večernjim satima.

Kako biste iskorenili naviku kasnog prejedanja, za početak zamenite namirnice koje utiču na nesanicu onima, koje vam neće smetati da zaspite sat vremena nakon večere.

#Mleko

Mleko je bogato aminokiselinom triptofan, koja u sebi ima smirujući serotonin, hormon koji opušta i pomaže da bezbrižno utonete u san.

@mayakitchenette

#Banane

Voće bogato kalijumom i magnezijumom, sastojcima koji imaju opuštajući učinak na telo i mozak.

#Orašasti plodovi

Bogati su proteinima koji omogućavaju vašem telu da i tokom noći održava potreban nivo šećera u krvi.

#Med

Ako ste sladokusac koji u krevet ne može da ode, a da se prethodno ne zasladi, pojedite kašičicu meda. Osim što je zdraviji izbor od šećera, u sebi takođe sadrži triptofan i deluje umirujuće na vaš organizam.

@freepik

Ukoliko pak ništa od hrane ne pomaže, pokušajte sa šoljom nezaslađenog čaja od kamilice. Ugasite sve uređaje koji vam ometaju pažnju, popijte čaj koji će pomoći vašem organizmu da se opusti i neometano ćete utonuti u san, za kojim toliko čeznete.

Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.