Kako smršati posle porođaja – bez imalo muke!


Kao što svaka novopečena mama zna, prve nedelje nakon porođaja predstavljaju beskonačni krug dojenja i presvlačenja. Mame jedva da imaju vremena da odspavaju popodne, a kamoli da vežbaju. Dobre vesti: Još uvek postoji mnogo stvari koje možete uraditi kako biste izgubile kilograme nakon porođaja bez odlaska u teretanu i ove nedelje ih u Petit Coco blogu delimo sa vama.

Evo u čemu je tajna:

  1. Dojite

Ah, sve te koristi dojenja – povećava vreme povezivanja sa bebom, štedi novac, a po nedavnim studijama pozitivno utiče i na bebin mozak. Međutim, ako nas pitate, niko ne hvali dovoljno efekat mršavljenja kod dojenja. Ne samo da sagorevate do 500 kalorija dnevno, već se tokom dojenja oslobađa i oksitocin, koji pomaže da se vaša materica vrati u svoje prvobitno stanje.

Možda niste znali: Samo dojenje zahteva oko 800 kalorija. Zato nemojte da uskraćujete sebi kalorije sada kada je beba tu – želite da imate što više energije koju ćete sačuvati za nju.

  1. Nosite svoju bebu

Od marama do kengura i svega između, nošenje bebe je postalo veliki trend u poslednje vreme. Iako nema sumnje da je možda i najpraktičniji način za nošenje i zbližavanje sa novorođenčem, dodatan bonus je taj što je izvanredan za trošenje kalorija. To je kao da nosite medicinku od 3 do 5 kilograma dok obavljate sve svoje dnevne aktivnosti. Kada ugrabite nekoliko minuta, uradite koji čučanj ili iskorak dok nosite bebu. Ne samo da će beba uživati u tim pokretima koji će je možda i uspavati, već ćete i vi početi da gradite mišiće donjeg dela tela i ubrzati metabolizam.

Možda niste znale: Nošenje bebe je vekovima prisutno i bilo je neophodno za mame koje nisu mogle sebi da priušte da prestanu da rade – bilo kod kuće ili na njivama – nakon porođaja. Nosiljke su pravljene od svega – od marama do posteljine.

  1. Pijte više vode

Naliti se osam čaša vode može delovati kao zahtevan zadatak, ali imajte u vidu da je to najbolji način da izbacite neželjene toksine iz svog sistema. Uz to, kada dajete sebi dovoljno tečnosti, osetićete se sitima i nećete imati one porive za grickalicama. Popijte jednu čašu vode pre svakog obroka, tako se nikada nećete prejesti.

Možda niste znale: Kada ste i 1 odsto dehidrirane, vaš metabolizam se usporava, kao i proces gubitka kilograma. Ne znate kada ste dehidrirale? Kada ožednite, tada već uveliko jeste. Nosite flašicu vode svuda sa sobom i ispijajte je lagano tokom dana.

  1. Idite u šetnju

Budimo realni – dali ste finu svotu novca za kolica za bebu, pa biste bar onda mogle da učinite da se sve to isplati. Vaša kolica ne samo da vam pomažu da vašu bebu dovezete od tačke A do tačke B, već su i odlično oruđe da budete u formi. Vašoj bebi svakako treba svež vazduh, pa zašto ne biste iskoristile to maksimalno?

Možda niste znale: Guranje kolica koja, osim bebe, imaju dodatan teret u vidu maramica, pelena i ostalih neophodnih stvari dodaju na težini, a samim tim i povećavaju procenat sagorevanja kalorija. Još ako na njih dodate i kese ih nabavke ili iz Petit Coco radnje – kalorije će same nestajati. 🙂

5. Oslobodite se stresa

Stres može prouzrokovati takozvano ,,emotivno konzumiranje hrane“. Ne dozvolite sebi da hranom prikrivate brige. Umesto toga, sedite na nekoliko minuta i vežbajte duboko disanje. Samo 5 minuta istezanja mišića, na primer, može biti savršen način da sačuvajte čistu svest i zdravu pamet. 🙂

Možda niste znale: Kada smo pod stresom, telo oslobađa hormone kortizol, leptin i druge, koji dovedu do toga da nam se jedu ugljeni hidrati i zaslađeni proizvodi. Međutim, isti nivo ,,utešnosti“ možete dobiti i od vitamina: posegnite za jagodama, malinama, pomorandžama, suvim kajsijama ili svežim povrćem. Probajte.

U Petit Coco carstvu, mame i tate mogu pronaći sve što im je potrebno za njihove najmlađe i najdraže. Najpoznatiji svetski brendovi dostupni su vam na dve adrese u Beogradu – Krunska 83 i Nikole Spasića 4!

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.