Kako da se oporavite posle neprospavane noći

Kada kažemo neprospavana noć, ne mislimo na provod do pet ujutru (nažalost). Govorimo o situaciji kada pogledate na sat negde oko tri i shvatite da ćete morati još satima da učite/radite. Uglavnom se ovo dešava retko, ali kad se desi – užasno je.

Ne postoji način da sprečimo da se osećamo loše nakon nespavanja, ali ima načina da učinimo da nam dan bude malo manje mučenje. Zapravo, aktivnosti koje imate sledećeg dana mogu vam pomoći da se brže oporavite, a mi predlažemo ove:

Naspavajte se unapred

Ako znate da vas čeka noć bez sna, pripremite se. Naspavajte se dobro! Ako nedovoljno spavate, negativne posledice će biti mnogo jače.

Dremka je spas

Verovatno nam nećete protivrečiti kada je ovo u pitanju. U slučaju da možete naći malo vremena za to, odremajte, ali nemojte spavati predugo jer ćete biti ,,šlogirani“ kada se probudite. Čak i desetominutna dremka može biti korisna – sve dok ne pređete 45 minuta.  To će napuniti vaše baterije i moći ćete lakše da preživite predstojeći dan.

Ne bi bilo loše da narednih dana takođe odspavate malo više. Idite ranije u krevet par večeri posle ove kobne, kako bi se vaše telo regenerisalo.

Voda, voda i još vode!

water

Šta pijete kada se umorni? Kafu, čaj ili sok, najverovatnije. Probajte sa vodom. Ako se ne hidirate dovoljno, koncentracija će vam polako opadati. Voda vas možda neće ,,podići“ kao espreso, ali će vam pomoći da se osećate bolje na duže staze – naročito u toku dana nakon nespavanja.

Nemojte vežbati…

S obzirom na to da ste mrvi umorni, trening za nalet energije možda deluje kao dobar način da se razveselite. Međutim, nemojte – ponavljamo, nemojte da vežbate kada vam nedostaje sna. Neispavanost vodi do slabljenja koordinacije i može biti potencijalno opasno da vežbate. Odložite teretanu za sledeći dan!

…ali se dobro istegnite!

The-Everygirl-Stretch

Kada istežete vaše mišiće, praktično ,,masirate“ unutrašnje organe, i time svoje telo oslobađate od toksina. Fokusirajte se i na disanje – kada dišete duboko, vaša krv prima talase svežeg vazduha, a to povoljno utiče na  energiju. Pet do deset minuta je sasvim dovoljno!

Kafa!

Niste valjda mislili da ćemo zaboraviti na kafu? Kafein može biti vaš najbolji prijatelj nakon noći bez sna, ali samo umereno! Uživajte u 2 – 3 šoljice, ali trudite se da ne preterate. Previše kafeina stvara rizik od glavobolje, a i možete se osetiti uznemireno.

Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.