Kako da se fokusirate bolje

Do nedavno smo se uglavnom hvalile kako možemo da postignemo sve na vreme. Međutim, ponekad dođu dani kada smo izgubljene i nismo u stanju da se pohvatamo sami sa sobom, a obaveze se gomilaju.

Upravo zato delimo sa vama pet vrlo prostih načina da povratite fokus kako biste bili produktivniji.

Popijte kafu u pravo vreme

but first

Da li izvlačite maksimalnu korist iz svakog gutljaja kafe? Umesto što pijete litre i litre dnevno, predlažemo da popijete jednu šolju 15 minuta pre nego što se pozabavite dnevnim zadacima. Tako ćete na vreme razbuditi svoj mozak i bićete spremni za nove radne pobede!

Sedite blizu prozora

Ako nemate taj luksuz (čitajte: vreme) da izađete malo napolje na pauzu, nađite osvetljeni kutak u vašem domu ili kancelariji i sedite tu. Prirodno svetlo poboljšava raspoloženje i koncentraciju, pa osim što ćete biti produktivniji  – bićete i srećniji.

Neka se prostorom šire pravi mirisi

candles

Određene arome, kao što su menta ili cimet, stimulišu naš mozak i pozitivno utiču na fokusiranost. Upalite sveću ili nabavite malu flašicu esencijalnog ulja koja će vam zamirisati kad god osetite da vam se prikrada popodnevni umor.

Unesite dobre masnoće

Pričamo o omega-3 kiselinama koje dolaze iz namirnica poput oraha, lososa i tunjevine. Redovan unos omega-3 poboljšava raspoloženje i pamćenje, a uz to je i odlično za vašu kožu!

Nema multitaskinga

Iako smo svi tome skloni, vrlo često. Zapravo je mnogo manje efikasno da se ,,rasplinemo“ na sto strana i sve uradimo nekako polovično. Mnogo je bolje da se fokusiramo na jednu po jednu stvar i tako mu posvetimo svoju punu pažnju.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.