Novo telo u susret Novoj godini: Kako bi trebalo da izgleda savršen trening kod kuće?

Kako još uvek nismo potpuno bezbedni, usled pandemije korona virusa, najbolje bi bilo da teretane izbegavamo još neko vreme. Pa ipak, nakon mnoštva lenjih dana, pred početak Nove godine svi želimo najbolje od svog izgleda. Upravo zato istražili smo za vas i došli do rešenja.

Svakodnevno vežbanje kod kuće može dati iste efekte kao vežbanje u teretani, naravno ako trening kombinujete na adekvatan način. Da bi vaš trening dao efikasne rezultate neophodno je da se sastoji iz četiri tipa vežbi: aerobik, vežbe snage, ravnoteže i istezanja.

#Aerobik

Aerobik poboljšava vašu kondiciju, širi disajne puteve, ubrzava rad srca i šalje veću količinu krvi do vaših mišića. Na nedeljnom nivou vašem telu potrbno je 150 minuta aerobika.

#Vežbe snage

Vežbe poput trbušnjaka, sklekova i čučnjeva važne su za poboljšanje tonusa mišića, kojeg s godinama prirodno gubimo. One su ključ za oblikovanje vaše linije, a uz to smanjuju bol u leđima i poboljšavaju držanje. Ukoliko želite vidljive rezultate, one moraju biti deo vašeg treninga 4-5 puta nedeljno.

#Vežbe ravnoteže

Joga nam pomaže da povratimo fokus, oslobodimo se stresa i poboljšamo ravnotežu. Uz to, poboljšava fleksibilnost mišića i zglobova.

#Vežbe istezanja

S obzirom da svakodnevno sedijmo i po osam sati, našem telu potrebno je pravilno istezanje, kako bi se poboljšala elastišnost mišića koji drže naše kosti. Neophodno je da vežbe istezanja svakodnevno budu završni deo vašeg treninga.

Ako želite da Novu godinu dočekate u dobroj formi, kombinujte ove tipove treninga kod kuće, a vaš um, vaše telo, ali i motivacija, biće vam beskrajno zahvalni.

Autor: T. P.

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.