Da li su Djoganijevi srpski Kardašijani!?

U svetu je već godinama potpuno normalno da javne ličnosti i influenseri imaju neke svoje proizvode koje prodaju ljudima koji ih vole. Tako je bivši fudbaler, Dejvid Bekam napisao autobiografiju, Dženifer Lopez ima lanac svojih parfema, koje uspešno prodaje već godinama, zatim šminku, a imala je i svoj modni brend.

Ipak, porodica koja je “prešla igricu” sigurno je Kardašijan. Njihov butik “Dash” u Americi veoma je posećen, a šminka sa potpisom Kajli Džener rasproda se u roku od samo nekoliko minuta. Teško je izbrojati broj proizvoda sa njihovim potpisom.

Međutim, u Srbiji je to malo teže. Modna blogerka, Zorana Jovanović, dočekana je na krv i nož kada je objavljeno da je napisala knjigu,  a zatim i da je ona najprodavanija na Sajmu knjiga. Ponižavali su je, stavljali na stub srama, nazivali novom spisateljicom i poredili je sa najvećim književnim imenima… a ona je samo pisala o onome o čemu piše i u blogu. I dan danas ogroman je uticaj koji Zorana ima na devojčice i devojke, a medijska hajka joj verovatno nije bila prijatna, ali je samo doprinela njenoj još većoj popularnosti.

Luna Đogani, ćerka Anabele i Gagija Đoganija trenutno je najpopularnija, ali i verovatno najomraženija mlada zvezda u Srbiji. Ne možemo da ne primetimo hiljade komentara ispod svakog teksta ili videa o njoj. Šta to toliko smeta ljudima i da li je baš samo to što je započela vezu sa oženjenim muškarcem, ne znamo, ali znamo da se broj njenih pratilaca na Instagramu povećava iz dana u dan. Trenutno ima 220 hiljada pratilaca i modnu liniju koju je pokrenula za devojke koje je vole i podržavaju. I koje žele da izgledaju kao ona.

Lunina majka predano je radila sa ćerkom na ostvarenju njenog sna, da i ona postane mlada preduzetnica i trendseterka. I modni komadi konačno su dostupni za poručivanje preko Instagrama.

“Ideja za modnu kolekciju postoji već nekoliko godina. Luna i ja smo davno maštale o tome, ali jednostavno nije bilo vreme da se to realizuje. U jednom trenutku smo čak i odustale. Sada znam da je Bog tada imao drugačije planove za nas.”

Ipak, došlo je vreme i da se njihove želje realizuju.

“Sedela sam kod kuće, patila i proživljavala njenu bol i situaciju kroz koju trenutno prolazi i u jednom trenutku sam poželela da uradim ono što mogu da je oraspoložim i učinim je srećnom i zadovoljnom. Jedino što sam mogla da uradim je da joj ostvarim najveći san i pokrenem modni brend Luna Đo. Znala sam da je to jedina stvar koju će nju da pokrene, trgne i učini da što lakše pregura boravak u rijalitiju.”

Dakle, Luna Đo, još uvek nije deo tima.

“Lunin posao će, pre svega, biti da bude moja inspiracija, da me daje snagu. Nas dve smo tim, Luna je moj partner u svemu. Zajedno ćemo da osmišljavamo sve, da biramo materijale, modele, da pravimo reklame i kampanje, sve što je potrebno, jer njena i moja energija su dobitna kombinacija.” 

Budući da je porodica Đogani godinama, pa i decenijama zanimljiva javnosti, zanimalo nas je da li su oni srpski Kardašijani koji u Americi bukvalno žive sa kamerama.

“Može se reći. Zaista se prati svaki naš korak i mi smo tema čitavog regiona. Takva poređenja mi ne smetaju, ali sam svesna da su potekla od mase ljudi koji nas vole, a ne od naše želje da nas porede sa ovom popularnom porodicom. Ogromna armija nas podržava i ja sam ponosna na to.”

Anabela za kraj ističe da ni ona ni Luna nisu modne dizajnerke i da je izlišno da ih porede sa ljudima koji su se školovali za to. One samo znaju kako da iskoriste svoj uticaj na društvenim mrežama i njihovim fanovima ponude garderobu u kojoj će se osećati savršeno. Komade iz prve kolekcije možete poručiti preko Instagrama, a u pripremi je i online šop, kao i butik na popularnoj lokaciji.

Podsetimo se koje je modne predloge Luna preporučila srednjoškolkama.

Luna Đogani – Šta obući za prvi dan škole

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.