Kako biti srećniji na poslu

Zadovoljstvo na poslu uglavnom odlažemo za kasnije. U tim nekim manje sjajnim trenucima, uglavnom sedimo na stolici i mislimo: Eh, kad bih samo imala bolju titulu/platu/menadžera, uživala bih mnogo više u svemu ovome.

Međutim, srećom na poslu diktirate isključivo vi! Postoji toliko načina da svaki dan na poslu bude ispunjen lepim trenucima. Iako možda ne možemo da učinimo određeni posao prelepim, možemo da naučimo da radimo u okviru svojih mogućnosti da situaciju učinimo boljom.

A evo i kako:

  1. Odredite svoj cilj

Mislite o danu unapred i zapitajte se: ,,Koji je moj cilj? Kakav je moj stav?“ Kada prihvatite da ste mrzovoljni ili umorni, to vam dozvoljava da sagledate kako to može uticati na vas i možete podsetiti sebe na ono što je zapravo važno. Na ovaj način možete ostati pozitivni i ostati fokusirani na svoj cilj!

  1. Razmislite o najboljem trenutku u toku tog dana

Šta je ono čemu se najviše radujete danas? Ma koliko to bila mala stvar – shvatićete koliko je bitna. Bilo da je odlazak na piće sa prijateljima posle posla, koncert ili preukusna večera koju ćete spremiti uveče, videćete da će vas to motivisati da radite punom parom.

  1. Zamislite najbolju verziju sebe

Zamislite svoj najvažniji zadatak tog dana – sastanak,  projekat, bilo šta – i zamislite kako to uspešno završavate. Obratite pažnju na to šta ste izgovorili ili uradili što vas je dovelo do uspeha. Ova vežba će smiriti vašu anksioznost pred intervju ili bilo kakvu vrstu nastupa.8CNFR95RL3

  1. Štitite svoje vreme za razmišljanje

Studije su pokazale da čak i male stvari koje vam odvraćaju pažnju otežavaju koncentraciju. Odredite vreme kada vas niko i ništa neće prekidati kako biste se maksimalno fokusirali na dnevni zadatak.

  1. Izrazite naklonost

Uputite nekome kompliment, zahvalite se, objasnite toj osobi zašto ih hvalite i šta je to što vam se dopada kod nje. Obratite pažnju na efekat koji će to imati na nju, a i na vas. Ako imate priliku da nekome ulepšate dan, to vas podseća da upravo vi imate moć da napravite promenu. To povećava vašu dobrobit.

  1. Izbegavajte svađe

Ako atmosfera na poslu postane zategnuta mislite ovako: Dobra osoba, loše okolnosti. Ako se neko ponaša neprimereno, nešto je verovatno uzrok tome. Prihvatite da je u pitanju samo prolazna frustracija, i eventualno se ponudite da pomognete, ako ikako možete. Ovo je možda najzahtevniji zadatak, ali jednom kad ga savladate, svaki sledeći dan na poslu će biti sve bolji!

  1. Priđite nekome

Nemojte biti solo na pauzi, iskoristite to vreme da popričate sa nekim od kolega ko vam se dopada!

  1. Ustanite sa stoliceE7CD4AAEF3

Okvirno oko milion studija je pokazalo da vežbanje poboljšava raspoloženje, pamćenje i sposobnost koncentracije. Tako da, izvol’te – najbolje vreme za vežbanje je kada vama najviše odgovara. Krenite pešaka na posao, ili biciklom. Razbistrićete misli i bićete mnogo bolje raspoloženi za posao.

  1. Izrazite zahvalnost

Smislite tri stvari na dan (čak i neku najmanju) za koje ste zahvalni. Zapišite ih, ili recite partneru, ili razmišljajte o njima dok ležite u krevetu.

  1. Usporite noću

Doći na posao nakon četiri ili pet sati sna je isto kao kada biste došli pijani. Više puta smo napomenuli da pre spavanja ugasite sve ekrane (ne, ne možete gledati Instagram u dva noću) jer ćete se tako lakše uspavati. Umesto toga uzmite knjigu, ili rešavajte ukrštene reči. Videćete da ćete se probuditi svežiji i spremniji za novi radni dan!

Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.