11 stvari koje možete raditi kada ste prehlađeni

Kijanje, kašalj, generalna izmaglica na mozgu koja čini da i najprostija aktivnost deluje preteško… prehlade su najgore. Sa svetlije strane, imate svaki izgovor da ostanete kod kuće u pidžami, ušuškate se i gledate sve serije ikada (ili ovu koju smo preporučile).

Zato delimo sa vama 11 stvari od kojih će vam trenutno biti bolje:

  1. Pijte više tečnosti. Bukvalno sipajte u sebe i galone vode ako je potrebno – uz limun i nanu ukoliko to godi vašem ukusu. Možda ćete trčati u toalet na svakih 10 minuta, ali kod kuće ste, pa neka vam to bude neka vrsta (lagane) vežbe.
  2. Popijte malo jabukovog sirćeta. Ovo smo vam već savetovale. Dodajte kašiku sirćeta vašoj sledećoj čaši vode. Ukus nije kao iz bajke, ali će vas napitak definitivno okrepiti.
  3. Naspavajte se. Bakterije koje izazivaju prehladu i grip su svuda. Najbolja odbrana – dodatni sati sna kako biste telu pružili potrebnu energiju da se odbrani od virusa.
  4. Opustite se uz muziku. Ili još bolje, napravite vruću kupku, upalite nekoliko sveća i opustite se uz smirujuće pesme. Para koju će stvoriti topla voda će vam ujedno i otpušiti nos. 🙂
  5. Pogledajte sve filmove. Ima li bolje prilike za to nego kada ste prikovani za krevet? Nemate ideju koji? Evo naših predloga: filmovi o prijateljstvu, romantični filmovi ili filmovi koji će vam probuditi želju za putovanjem. Birajte! A tu su naravno i oni koje morate pogledati pre nego što umrete!
  6. Pročitajte sve knjige. Kada vam se mozak otopi od filmskog maratona, pređite na knjige. I tu imamo nekoliko sugestija: Vesna Dedić, Isidora Bjelica, Žana Poliakov ili Božica Velousis. Nijedna od ovih knjiga vas neće ostaviti ravnodušnima!
  7. Napravite zalihe supe. Umiriće bolno grlo i otpušiće vaš nos.
  8. Planirajte gde ćete otići sa prijateljicom kada ozdravite. Iskoristite ovo vreme da pogledate šta se to novo otvorilo u gradu ili kakvi se kulturni događaji spremaju za sledeću nedelju. Iščekivanje nečeg pozitivnog će vas definitivno oraspoložiti.
  9. Popijte malo cinka. Studije su pokazale da skraćuje trajanje prehlade, a i dobar je za jačanje imuniteta.
  10. Pročistite svoj um. Isprobajte nekoliko minuta istezanja. Ne samo da će vam prijati nakon svog tog sedenja i ležanja, već će umiriti i anksioznost zbog izostajanja s posla.
  11. Prekrijte crvenilo. Kada konačno ponovo promolite glavu napolje, stavite malo korektora oko nozdrva kako biste prikrili činjenicu da ste potrošili 10 pakovanja papirnih maramica za 3 dana.
Podeli ovaj post:

Ostavite komentar

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.